Nya tag

Då jag snart har körkortet i plånboken o då menar jag bokstavligt talat vilket gör mig överlycklig. Nu börjar det äntligen kännas som jag är på rätt väg. 

Så på måndag blir det nya tag o träning ska verkligen tagga nu, jag vet att jag kan o klarar av det så det är bara viljan kvar. Men när inget står i min väg kan inget stoppa mig. Har till och med hittat en super god kvarg som jag klarar av att äta. Vilket är ett plus.

Visst det kanske blir lite svårt med träningen då jag jobbat natt men det blir att börja gå ut o gå långa promenader istället för att titta på tv. Och även om jag fått körkort blir det inga onödiga körningar men kanske bara i början ;) 

Ändring på maten hemma blir rätt lätt  o på jobbet men det är ju kunna stå i mot godis i affären som blir svårast. Och kakor på jobbet måste tagga mig själv. 

Jag Kommer Klara Detta<3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0