Panik/oro o andra synonymer!

Sen sist jag skev har det hänt rätt mycket så det är väl lika bra att ta det från början. Då jag hade min körlektion förra vecka blev det bara en halv timme körning då min handledare tycker jag var redo för slutet, så det var bara att köra tillbaka till parkeringen o boka in rubbet halkan, uppskrivningen o uppkörningen. "Sååå spännande" var den första känslan jag hade. Nu är det bara panik o ångest. Teorin är en plåga det är väl mest det jag är rädd för att inte klara den. Jag vill ju lita på mig själv o tro att jag ska klara det men ibland är det svårt i mitt liv. Det är många gånger jag önskar att jag var någon annan. En smart tjej utan ADHD. Men sen upptäcker man verkligheten 

Som sagt allt är bokat o klart så nu är det bara att vänta ut dagarna o hoppas på ett mirakel när det väl gäller. Träningen går så där känner att jag inte har samma energi på spinningen som jag hade i början men måste kämpa vidare. Annars kommer jag inget vart. Har lite jobbigt ännu med maten men det kommer väl de med. Jag förstår inte varför jag har så svårt att följa något som är så enkelt? Vist första 3 veckorna går super men något händer där efter. Jobbigt värre!! 

Nä nu är det väl bäst att krypa till säng då en körlektion o jobb står på schemat i morgon. O förhoppningsvis försvinner min panik kanske...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0